Thursday, January 29, 2004

Aku harap rupa aku blog aku akan berubah bila ia dapat diubah..Bila yer??? Heheheh..kalu ada magic kan ke best...Bila wish jer..terus buleh dapat apa yg kita wish tu..heheheheh...

Sebaik-baik nya dalam hidup kita ni, biarlah hari esok lebih baik dari hari ni...tak kira dari segi amalan, perangai dan rupa blog..heheheheheh...


oklah semua..I am gonna miss u all..4 hari aku tak jumpa..
SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA..


Note to adik kat Mesir :
Selamat Hari Raya Aji..Tahun ni, kalu x jadi aral, akak ko ni, sedara seuri ko, long, and Huda amik bhgn buat korban...insya allah on 1st day raya..4 org tu..hehhe..tahun depan ko nyer turn lak..

Raya ke2 or ke3 ayah akan buat majlis utk arwah neneknda kita yg meninggal on raya pose yg ke 10 tu...

Raya2 tu ..jgn lupa famili kat sini...kita tak pernah lupa ko kat sana...Hati-hati...Belajar rajin2..Bulan 10 ni ko balik kan....aku tunggu.....oklah dik..we all rindu kat ko kat sana..tak pernah lupa...




No comments: