Tuesday, January 20, 2004

Cerita Hari Selasa

Since last night, aku mcm x sabar2 utk ke opis, pasal aku nak siapkan pc aku..

Actually, aku ni tak teror pasal networking, pasal nak sambung connector tu ke or seangkatan dgn menda2 tu, so aku nak mencuba nasib la petang semalam....

Aku bring back home wayar networking tu...connector tu nama RJ45..dan pisau lipat...Kekonon nya nak cuba buat sendiri la ..[heheh...berlagak pandai...] so, petang smlm, balik kerja, aku pon amik la peralatan tu...cuba2 la...nak jadi cerita...
aku pon buat2 la pandai..potong itu, potong ini....[potong wayar tu lerr], pastu try fix kan dengan connector...jeng jeng jeng...ishh awat wayar ni...??!! eh! kat opis wayar dgn connector tu kemas jer..tak leh tarik keluar..yg aku buat tu..boleh tarik cenggitu senang jer...hai...kenapa ek??

Aku akur..aku kene tanya seseorg yg 'terror'ist dari aku..so, tanya sifoo jap...[TQ sifoo] , dia pon cakap lah what should i do ...bla bla...hmmm paham lah aku...aku mmg kene belajar psl networking ni byk2...
sebenornya aku ingat kan wayar kaler putih tu main taruk jer secara selang seli..rupa2nya ada kod2 dia lah pulak..har har har...bodoh nya aku...
anyway tengkiu sifoo!

Adakah macam ni pernah terjadi...??

| ChOoSe tO |uV YoU |n SiLeNcE, CaUsE |n S|LeNce I f|nD No ReJeCt|on. | cHoOse tO |uV YoU |n |oNe|InEsS, CaUse In LoNe|iNesS yOu aRe M|Ne.

hasil ciplakkan dari emel..i like these sentences..

Perlu ke??

Berterus terang ke baik diam ?? Ada org kata diam lebih baik dari berkata-kata..Tapi kalau asyik jer pendam rasa, sampai bila? Sukarnya nak berkata kata-kata yang boleh menyebabkan orang faham kata-kata kita....Malu, segan, geram, bla bla...Ishh..agaknya baik diam jer...Faham-faham sendiri ler...


Bermain kata-kata

Aku tak pandai nak berkata-kata yang sedap ...pasal jenis aku simple and direct to the point...apa yg aku nak cakap ..aku cakap..dan apa yang aku nak coret.aku coret jer....kalau aku tulis novel mesti tak laku pasal aku suka tulih short form and ayat yang pendek2...heheheh..mmg padan dgn keputusan BM SPM aku..har har..har...

oklah..ada masa karang aku coret lagi...ciao...
;)

No comments: