Thursday, January 15, 2004

Hari ini...

Maaf!! Today, aku tak ada cerita menarik utk aku kongsi dengan korang, cuma cerita menarik yg ada hanya aku kongsi dgn organ-organ dalaman aku ajer. Biarlah hati dan jantung aku jer yang tahu.

Anyway, esok aku cuti, lusa cuti...And lusa ada gathering yang aku patut pergi tapi ada sebab aku tak boleh pergi....Aku cuma amat2 berharap, korang2 semua yang pergi gathering tu Berhati-hati lah.. tak kira dimana jua..Aku doakan selamat pergi dan selamat pulang. Korang dengar tak??

Aku jerit ni!! "Kawan-kawan semua, korang drive carefully yer..kalau mengantuk tu, rehat, jangan eksyen nak tunjuk terror yer..kang jadik terrorist..sapa yang susah?? mereka dan keluarga mereka......."

Aku cuti 2 ari pon bukan ada apa nak buat...Minggu depan balik kampung..insya allah...So, minggu ni tak balik lah...Nak ronda2 kat Kemaman jer.. Membazirkan minyak kereta..nak perabihkan duit aku, pasal duit 3 tahun lepas aku pon tak guna lagi..hahahahah [takburnya cakap org yg tak berduit ni...heheh] Eh!Pesal kad kredit tu org panggil "Kad Kredit"?? Awat tak panggil Kad Utang??? Hahhhahah..Dah lama aku fikir pasal perkataan tu....Jaga status konon!!! Kalau dah utang tu..utang jugak laa...

Ohya! This week, I feel so excited to befriend with one the friends out there...Siapa??? Rahsia......Tunggu Zainal TV3 datang interview untuk huraikan misteri di nusantara ni..heheh..Jangan biarkan hidup anda di selubungi misteriiiiiiiiii

Oklah kawan2...[assumption :semua pembaca blog ni adalah kawan2 aku...]..Gue mahu permisi dulu...Mau balik umah..mau jalan-jalan cari makan.....Jom kita gi pasar malam nak???

Oklah..
Note: To all gejuis who read this post, be careful...wherever, whenever...sampai bila-bila... And for those who know me, remember me...masa korang enjoy2 tu yerr..Kalau tidakkk...ko akan menyesal...heheheheh [just joking!!]

To adik aku kat Mesir : Dikk..hidup mesti ke depan..jangan pandang ke belakang masa berjalan..nanti jauh ..bedebup..sakit ooooo..Ko faham kan!!!


No comments: