Sunday, January 11, 2004

Stok seminggu!!

Kerja tak banyak..dalam ayat lebih tak bersopan..aku takder kerja ari ni..heheh..boss gi outstation..yeyeey..raya! Bebas untuk mencoret-coret dan tido kot!! Malam tadi nyamuk serang aku..takleh tido tau tak. Takleh ke dia slowkan sikit bzz dia..tak pon dia mute kan bunyi bzzzz dia tu...Agaknya kene vakum kan bilik aku.. Takde udara maknanya bunyi sayap dia tak dengar la kan..hmm ok gak..Eh! vakum bilik tu ..abis aku nak bernafas udara apa? Jangan kan O2, CO2 pon takder. ishh..tak praktikal langsung...Dah..dah...aku nak merepek lah pulak...

Smlm ada member cakap blog kakak Matjan best. So this morning aku open la site akak dia tu...Tak sangka..mmg best..sempoi..har har..aku suka jugaklah baca.. Taklah berat sgt. Aku suka kalau lebih simple n straight to the point..Aku takleh nak baca yang too much facts and too formal..

Aku masuk blog2 yg aku selalu baca, kadang-kadang tu amik idea, kadang-kadang aku gelak sensorang.. Ada lawak, ada serius ada yang lebih bersifat open minded... Aku terima semua tu...Terasa bagus jugak ada blog ni...Bagus ada jernel, kalau tak ada org baca pon, setidak-tidaknya diri sendiri yg baca...
Bagus jugak ada Geng Jurnal... Ada gathering GJ...arghhhh..tensen gue!!!

Help me, sapa nak tolong carikan kerja yg sesuai???Sapa? sapa? Angkat tangan!!!

No comments: