Saturday, January 03, 2004

semalam ini yang aku patut tulih!!

Assalamualaikum dan selamat pagi ......

Pagi ini aku datang opis pasal nak check result KPLI aku...nak tahu apa yang aku dapat??? meh ikut step by step...

mula-mula aku open site ni..
http://www.emoe.gov.my . Opss..ada link untuk check result..ishh ..dub dab dub dab jap aku...




pastu dia suh masuk IC number kat sini..




then result ni yang aku nampak...




Tahu tak apa perasaan aku taim tu?? Jeng jeng jeng....

Aku tak rasa apa-apa pun dengan keputusan yang aku dapat, tak sedih...sikit pon tak. Nak kata happy pon tak gak, rasa dok tengah-tengah. Happy ada sket, tak happy ada sket (tak happy tak bermaksud sedih tau...rasa flat jer).

Maknanya, aku akan hidup lagi la dengan blog aku ni, boleh mencoret sesuka ati aku dan bila-bila masa. [Kalau jadi cikgu mana leh buat cenggitu kan..kan..]. Hari ni aku cuti, esok pon aku cuti...Aku nak gi jenjalan jap..Oh ya!! Semalam aku beli kaset kesukaan aku "Fresh Giler"..Yesss..yess...Tapi masa aku nak beli kaset tu, aku silap buat skrip la.

"Adik! kaset yang tajuk Gerenti Giler tu ada lagi??" [dengan konfident aku tanya]..

"Kak! Gerenti Giler ke Fresh Giler? Gerenti Giler takder..Fresh Giler ada la".

Erkk...Aku cuba control pasal aku tahu aku dah silap.. "Alah dik, yang ada banyak lagu glamer kat TV tuh..". Hehehee..aku amik satu..ingat nak beli CD..Mak aih..dekat RM50.00 tu...Tidakkk..baik amik kaset, leh dengar kat kete..Murah la sikit...

So petang semalam, aku pasang lagu tu kuat-kuat dalam kete, aku pastikan seme tingkap tutup dengan rapat..Kalau orang tahu aku dengar kaset pada tahap tu,mampus!!!Mesti orang kata..pekak kottt..Hahaha..Sekali-sekala ..bukan selalu...

Oklah ..aku nak gi jalan-jalan hiburkan ati..Cuti-cuti ni baik tenangkan fikiran..Jangan fikir bukan-bukan!!! Sapa nak ikut? Jommm..



So, today, aku nak gi sambung jalan-jalan lagi....Window shopping..yesssss...
;)

No comments: