Wednesday, January 28, 2004

Susahkan orang??

Aku tak suka menyusahkan orang dengan apa jua keadaan. Melainkan aku terdesak sangat, tak ada pilihan maka aku kene lah menyusahkan org. Soalan....adakah aku telah meyusahkan perasaan org? Atau menyusahkan minda orang untuk berfikir tentang apa yang aku dah katakan???

Aku dah banyak susahkan jiwa raga bakul orang, otak orang, perasaan orang...Apa yang aku dapat bila aku susahkan orang2 ini?? Aku dapat susah pasal aku dah susahkan mereka...So, aku rasa aku taknak susahkan orang lagi...Cukuplah segala apa yang aku dah susahkan orang2 selama ini..Aku akan usaha sendiri..akan susahkan diri aku sendiri utk diri aku sendiri jua...

Sukarnya nak dapat apa yang kita nak tanpa usaha yang bersungguh2..Dari dulu..apa yang aku impikan dengan apa yang aku dapat ..mmg tak pernah sama..Tapi sipi2 tu mmg ada..Aku usaha sendiri...dan banyak susahkan orang. Aku lebih rela menyusahkan diri sendiri untuk menyenangkan orang lain. Serius!! Apa yang aku dapat buat mcm tu??? Aku puas hati bila orang menghargai apa yang aku buat...dan bila orang tu dapat apa yang diaorang wish to get...

Adakah aku telah merepek2 hari ini??? Jap nak kira berapa kali aku guna perkataan "susah"... 14 kali kot..hehehhe

No comments: