Thursday, January 29, 2004

Cuti2 Raya Korban..

Petang ni aku akan berangkat ke kg laman aku kat Paka..Cuti2 raya..Tadi mak aku call suh balik ptg ni gak psl dia mintak aku temankan dia pegi amik ubat dia.

Note to adik kat Egypt : Mak cakap dokter kata nak laser dia nyer batu karang...and mak nak try ubat Gano dia tu dulu...hmm..ikhtiar dulu..

Sebelum aku balik, aku nak citer yg ptg smlm aku jumpa nile_chem. Dia datang kat Kemaman, and lepak2 kat umah bujang aku kat sini. Dia tido kat umah aku malam tadi. Kita orang borak punya lah banyak..all abaout Eve GJ. Mostly pasal gathering tu ler..Termasuklah agenda pengumpatan ..hehehehumpat yang baik2 belaka...Jangan risau.. Kami orang baik-baik..Heheheh

1st taim jumpa dia, kita salam, senyum..sedekah tuu..lebih pada tersengih kot..malu arrr...jalan-jalan kat The Store..kul 7 balik umah...umah aku la..Malam tu aku and Nile gi kuar makan..pasal aku tak makan lagi sedari tgh hari...[Nak ctrl atl+del] berat la kekonon nya. kalu ada yg bagi semangat kan..aku lagi rajin kots...heheheh

Ok...Citer2, gelak2 kat kedai makan tu...terjadilah satu kisah yang menyayat ati aku sendiri..Waaaa....sedih tau tak..Kelakar pon ada..Aku order air teh [teh susu tu lerr]..Camner lah aku leh tertarik mug tu sampai dia lentok kat atas seluar aku..baju aku...Eeeiiiiiiii...Malu masa mula2...pastu aku gelak pasal aku dah takleh buat apa..Nak bangun, lagi org nampak..so aku cover dgn tarik suku dari tisu tu kot..lap2 baju aku, seluar aku..[basah weii..abis melekit2 aku..org mandi susu utk kecantikan kannn..aku mandi teh susu kat kedai makan..eiiiii ]..Nile ..ko pon gelak gak kan..Pasal aku terkujat dgn berita yg aku dgr!!!wargh..wargh....Aku terkujat..last2 aku mengujatkan diriku....Makan cepat2..then nak gi bayar ..mak aih..masalah gak ni..slack aku tu kaler terang..nampak la kesan tumpahan air tu ..ishhhhhh..buat2 bodo jer lerr....

Balik umah aku mandi lagi sekali..Borak2 dgn Nile..then dia pon dah ngantuk...Sian Nile..dia baru jer balik dari Bangi pagi tu...then aku continue borak2 dgn kawan aku...borak2 and dah "letih" borak..aku pon masuk tido...

Sememangnya aku mmg suka berborak kot...heheeh


No comments: