Tuesday, January 20, 2004

Aku suka mencuba..Tak kisahlah kalau ada sesetengah org yg pandang remeh usaha aku tu..Sbb bagi aku, apa yg aku buat akan membantu aku utk faham apa yg aku akan buat akan datang. Aku teramat suka org suka bercakap berterus terang...Tak salah rasanya cakap direct tanpa perlu berselindung di balik awan kata-kata.. WHY?? Bcoz lagi senang nak berkomunikasi kalau cakap terus sampai maksud..kan..kan..

Tapi ada benda yang aku tak mampu nak cakap, but I just let they know my feeling dengan perbuatan aku...mustahil utk aku cakap aku s*y**g ke apa ke kepada sesiapa saja...even to my famili.. Bcoz yg tu diaorang akan faham sendiri tanpa kita bagitahu mereka...Itu pasal, hujung minggu ni aku nak balik kampung...2 minggu tak balik rasa semacam jer....hehhehe...aku nak cakap aku nak balik kampung..tempat yg mendamaikan aku..pasal aku leh jumpa mereka2 yang aku miss a lot....

Tahun Baru Cina...ramai yg cuti..kepada kawan2 yang nak balik kampung...hati2 di jalan raya...Aku sentiasa doakan yg terbaik utk kawan2 aku...And I am going to miss u all these few days ...jumpa hari Isnin next week...


Note to adik kat Mesir..tunggu la ringtone baru...hehehe..

No comments: