Sunday, January 18, 2004

Hello..selamat selamat selamat .....

After 2 days tak apdet apa2..Aku terasa banyak sgt menda nak tulis malam tadi...

Flashback 2 ari lepas..
Hari Jumaat

aku ronda2 kat dalam umah aku ajer...tgh hari aku pergi opis jap...tolong buat kerja my frend sket...and buat hal aku sket...Borak-borak dengan kawan yang akan ke gathering ...waaahhh...semangat nya nak pi gathering...semua nak buat bombastik...nak dressing kaler itu ini...supaya nampak lain dari yang lain..Aku? Hanya mampu dengar jer lah..Takper..tahun depan aku pergi!!!

Pagi Sabtu...after Subuh, aku terpaksa menidurkan diri pasal takder kerja yg aku buleh buat awal2 pagi kat umah aku...Tup tup ada call...ishhh sapa plak ni....Adui...kantoi..kantoi....Alah..bukan selalu pon tertido lepas Subuh...Baru berapa kali jer...Tapi aku tak faham lah...Kalau hari2 tido pas Subuh tu...Tak pening ke?? Mak kata ..kalau tido lepas Subuh, rezeki lari..Ilmu susah nak masuk...apa pulak kata orang yang lepas Subuh tido?? Citer sket...

Petang Sabtu, kawan-kawan dah berkumpul kat Restoren Nelayan, based on stori yg aku dengar, gathering tu meriah..Hmm..ada dapat souvenir lah..itu lah ini lah...Best nya..Jauh2 pi gathering, dapat banyak hadiah...Tapi aku tak pergi..tak dapat lah semua2 tu..cuma TQ to person yg share happiness tu...Aku terasa macam ada kat sana jugak...Tengkiu..tengkiu...Pada masa tu, aku berangan..........

Kalaulah masa tu...

...ada jet Supersonic..amik aku then dalam masa 5 minit, aku ada kat sana, join diaorg..kan ke best...pastu aku nak balik pun jet tu gak hantar..wahhh..mesti best...dah la masa sampai sana seme org terkejut pasal datang naik jet..har har har har...

....ada org jemput aku kat Putra [kalau aku naik bas pagi Sabtu], then gi kat Restoren Nelayan tu sama2...pastu dapat souvenir..dapat hadiah...dapat kenal2 orang..yg selama ini hanya aku kenal nickname kat internet/blog jer..

....jumpa geng2 yg aku kenal, boleh borak2 sampai letih nak berborak...[aku ni suka bercakap...kalau kene plak dengan geng yg satu kepala buleh buat lawak...merepek meraban la...hehehe]......

Tido kene tindih hantu?????

Malam tadi..tak penah2 nak berlaku..tetiba jer terasa iskk iskk..awat ni!!!Weii...Tak leh gerak..terasa macam...jeng jeng jeng....macam seram sejuk takut ngeri...pendek kata...macam2 rasa lah...Aku pon dah....iskkk..ada yang tak kene nih..3x aku kene...Siap pusing bantal, baca semua ayat2 yang aku ingat..Kursi, 3 Qul, Fatihah, Seribu Dinar, cuma tak baca Yasin jer...Asma Ul Husna pon baca...aduii..takleh jadik nih...Nak kene nih!! Aku tak leh teruskan tido...panas plak jadi nya....On kipas kuat2..Bukak lampu..Tukar tempat tido...Orang kata kalau kene tindih antu...Tukar posisi tido 180 darjah..Aku pon buatlah apa patut..tido genggam Surah sampai pagi!!! So, pukul 3 sampai pukul 4 mata aku tak berapa nak lelap sangat...takuttt..pukul 4 lebih aku dah sampai ke dunia maya balik..hehhehe..sib baikkk...buat nya taknak tido!!!Mampus aku..Pagi esok nya..hari ni la ..aku kan ke kerja!!!Aku taknak tido kat meja opis...



No comments: