Wednesday, January 21, 2004

Cuti-cuti Malaysia

Pagi esok aku akan berangkat balik ke kampung....Lusa aku cuti jugak..Tulat pon...
Kot2 terjumpa ide2 yg bernas masa kat kampung..Yang pasti..I miss my famili..so much...

Kalau dedulu..masa muda..aku ada problem jer, aku akan potong rambut..Heheheh...buatnya dlm sebulan ada pat lima prob..maunya botak lerrr kepala aku...oh tidakk...

Guna teknik rebonding yer...Takkk..cuma guna syampoo jerr...hehehhe [amik dialog iklan jap..]

Aku takleh nak potong rambut lagi...ayah aku dah sound bebaru ni..hehehe.."janganlah kamu menyerupai kaum lelaki!!!".hahahha..Ok ayah....anakanda faham titah ayahanda!!! Titah dijunjung...heheheh

hmm...petang ni kaum Cina akan makan besar...gathering Gj famili ramai2..best..bestt....aku tolong best kan ajerr....bukan aku join pon....Anyway Gong Xi Fa Chai...!

No comments: