Sunday, January 11, 2004

Kawan aku

Aku ada kawan baik kat maybank shah alam. [Dia dah kawin n ada satu baby]aku tanya dia pasal ada tak tokoh aku jadik cikgu... ni dia reply kat aku

"pasal ko boleh ngajar ker tak....aku tak boleh nak judge tp
kalau ikut experience masa blaja dulu ko lebih byk mengkonfiuskan
aku hahahahahaahha...."


Cesttt!!!.Hahhah..Memang aku suka buat lawak dengan dia. Pernah kejutkan dia kul 3.00am pasal aku ingat kitaorg dah miss waktu Subuh..aku ingat dah pukul 730am. Har har har...marah giler dia kat aku pasal taim tu dia baru jer tido..dia stay up..aku takleh stay up, aku sayang tido aku lagi..heheheh

Kawan aku ni advisekan aku buat rayuan KPLI. Hmm...kene pikir jugak ni.. Tengoklah kalau aku rajin.. Tapi aku macam x ada hati jer..1st bila kenangkan muka si interviewer yg telah mengfailkan aku masa temuduga tuh! 2nd aku teringin nak tambah ilmu aku dlm IT. Nak jadi teror. Paling koman pon, setidak-tidaknya macam Bill Gates tuh..Ish..camner dia leh jadi kaya ek? Camne dia leh terpikir nak create benda2 alah tu...

Lagi satu camna nak nasihatkan orang yang bodoh sombong?????? Mak aku cakap "org bodoh sombong ni , bodoh takleh diajar, cerdik takleh diikut!! Kadang-kadang bila dia pentingkan pasal feeling dia jer..perasaan org dia tak kisah...Camna nak jadi kawan yang baik????? "

No comments: