Monday, March 01, 2004

Aku panas telinga jadi 1st time user hari ni

panass..panass....tadi aku ke Maybank utk bank in kan duit aku. Terjadi peristiwa yg menyakittttkan ati aku...Sememangnya tadi aku masih mampu tersenyum masa 2 ekor org manusia tu membebel2 belakang aku...siot jerr. Aku nak cash in kan duit guna mesin kat maybank tadi..1st taim user..apa yg kita expect?? mesti ada buat silap kan..aku pon baru tahu nak guna mesin tu tadi..bisa aku tahu guna maybanbk2u , withdraw duit jer..takpenah plak bank in guna mesin...

Alih2 ada 2 manusia tu cakap aku mcm tak sekolah jer..bila aku tersilap tekan butang kensel kat mesin tu..aku ulang...aku tersilapppppp...kalu 2 manusia tu stop cakap kat ayat tu jer..aku tak kisah..alih2 dia sambung membebel plak 2 org tu lepas tu...eeiiiiii..tinga aku panas...sib baik ada tudung..kalu tak aku rasa merah membara jerkk!!heheh

kawan aku yg ada sebelah aku bengang kat 2 manusia tu..dia plak tolong sound manusia 2 org tu .."1st taim user...baru nak belajar..common la kalu buat silap tu". Aikk..2 manusia tu sambung lagi...pot pett pot pett...eeiiiii..hangin gila aku!!! Aku sabo sungguh..pasal aku boleh senyum kat manusia 2 ekor org tu lagi..and after setel hal aku..aku bleh cakap "terima kasih" lagi kat manusia tu..pasal kasi bebelan yg menyakitkan hati aku..aku blah dgn hati yg panas...sepanas cuaca ari ni kat sini...

fuhhhhhh...WHG pon takleh bayar lagi coz offline plak...cesttt..seme tak jadi!!


Note : Doakan anak sedara aku sihat cepat..bcos she is still under lampu2 tu...jaundice!!
Anyway...doakan kami semua selamat..insya allah!



No comments: