Thursday, March 18, 2004

Kadang-kadang......

Dulu kan aku ada prob dgn parking anak2 makcik sebelah umah aku tu kan..heheheh...Suka2 ati diaorg jer park kete depan umah aku..aku nak parking kete kat garaj umah aku pon sangattt lah susah....so, minggu lepas aku letak tong sampah umah aku kat tepi pagar umah aku. Letak tong tu agak2 jauh ke arah jalan sket...so, kalu diaorg faham..park jauh dari umah aku la kan..Aku x marah kalau park diaorg ikut cara parking betul..tapi ini...menyusahkan dan umat2 lain yg nak menggunakan jalan depan umah aku tu...dah la makcik tu buat taman bunga depan umah dia atas jalan yg mmg direserved kan utk "JALAN". Sabo jer la...

Bila pikir2 balik..aku cool balik..nak marah mmg ada..tapi bila pikir, dia tua dari aku, jiran aku plak..so aku diam jer..until one day...kete2 anak2 dia buat line depan umah aku..3 kete sebaris..depan pintu pagar umah aku lagi.........padahal pintu pagar tu aku bukak siap2 utk aku park in balik kat garaj... gerammmmm..kalu org tak faham dgn kita...Tu blom citer pasal bila Mat Pakistan jual karpet, dia open table depan pagar umah aku ..grrrr...aku parking WHG selang pat lima buah umah dari umah aku. Makcik tu senyum kat aku..aku senyum balik...Aku masuk umah..aku tensen..nak jerit kang org kata gila plak...citer kat h/mate aku..dia suh sabo..mmg aku asyik sabo jer...sabo lagi la ni...

Dedulu masa skolah, cekgu kata kalu tensen, jerit dlm toilet bowl tu..then flush jauh2 ......kasi simpan tensen dlm tank tu...hehheh...so far aku tak pernah lagi buat...cuma kalu aku sakit ati ke tensen ke..aku pegi cari air..mandi ke buat la apa2 patut ..utk sejukkan diri aku sendiri..the worst..takyah cari air..mata aku sendiri keluar air...menangis beb....tapi aku susah nak menangis..tapi mudah sebak...


Ini lah rupa WHG aku


No comments: