Wednesday, March 31, 2004

Aku

Lately, aku balik dlm kul 7 lebih..setiap hari...saje nak siapkan sedikit kerja yang diamanahkan. Still try my best to settle it. Balik umah dah agak lewat (bagi aku la), aku rest jap depan tv then siap apa patut..badan cepat rasa penat..letih..pukul 10 aku dah pengsan..kadang-kadang baca buku yg kawan aku pinjamkan.. Not bad..baru satu pertiga baca buku tu...Kadang-kadang aku terasa aku masuk sekali dlm citer tu..taim watak dlm tu dianiaya, aku rasa marah...hmm..kenapa ek..sampai gitu sekali leh ter feeling?

Adik aku dah setat tagih janji..nak gambo TZM twin dia..gambo anak sedara baru..gambo sepupu....adehh..akak lupo dik..bz ...ok..this week akak try..but tak janji..somthing to do minggu depan..quite important..maybe next two week la yer dik..konpem akan bagi kat ko nanti..insya allah...

Ronda-ronda blog orang

Tiap hari aku rajin pi jalan-jalan blog org..baca apa patut...bukan aku takder kerja..tapi..aku ni kan..bila tiba taim aku tensen, aku tak buat kije tau..aku akan main2 buat keja..pastu bila dah ilang tensen tu..buat la balik kije aku...Kadang2 rasa amat bohsannn kat sini..cabaran dah kurang..ntahla...kadang2 rasa nak buat itu..buat ini....tapi hasrat tak penah tercapai...Kenapa??Aku tak serius ke aku tak beri komitment? So far, aku ok jer dgn kwn2..cuma maybe aku rasa I need new environment ...everything new...leh dapat ke ???

ada apa dgn .....

Aku suka tampal2 kat bilik aku dgn kata2 yg memberikan semangat kat diri aku...yang beri aku kekuatan...bcos I know that I must be strong enough (spiritually la) to face this world. Aku adalah aku..No matter what..no matter how..aku takkan jadi orang lain..aku tetap aku...Kuat aku berdikari..aku akan tetap teguh..andai aku rebah...orang2 yang memerlukan aku akan turut rebah...and the most important is...
I believe that I am a strong person to face this world ..and to survive...



No comments: