Wednesday, March 24, 2004

PAGI TADI

Pagi tadi masa aku bukak pintu umah..aku nampak depan pagar umah aku clear..okey aarr tuh..aku pusing kanan sket..aik jugak kete anak makcik tu kat situ rupanya...takperlah..tak ganggu aku nak reverse kete..aku gi dekat sket..hampeh...dia letak tong sampah aku kat dalam longkang...geram gak rasa...takjper..pagi2 mood aku sejuk lagi..ok fine..aku senyum..bila taim aku reverse..nak pusing kete aku ke kiri..tersekat laluan aku..so..aku kene reverse..gear 1..reverse gear 1...baru lepas WHG nak lalu...aku rasa nak tabur paku ajer kat tepi tu..biar pat2 tayar kete budak tu kempis..nak sangat park depan umah aku...


Bila aku kelentong orang

Ada sorang mamat ni ..katanya dari HY*** Hotel..aku rasa lebih dari seploh kali call opis aku..nak promote psl amende ntah..tapi yg pasti aku x minat la ..aku ni bukan baikkk sangat kan..aku cakap itu ini..dia sssibukkkk nak promote gak..heheh..siap ko...
Dia tanya nama..aku bagitau jer..then setat la dialog lebih kurang camnih.

"T**i dah jadik member belom? tak minat ke?"

"Tak minatlah..tak biasa stay hotel dekat pahang ni..biasanya stay kat hotel kat Johor..KL...K.Trg.."

"T**i dah kawin blom?". Aku jawab "DAHHHH".

Dia jawab "Saya blom lagi". heheh..Nak ajer aku jawab..tak tanya..tapi aku kata "oooo".. sian kat dia susah2 nak suh aku dengar celoteh dia..heheh

"Biasa T*** stay hotel mana? Kat mana? Hotel kita ni pon ada banyak cawangan kat bla bla..bla...Tak minat nak apply ke membership nih?"

"Saya biasanya ikut my husband jer..dia pon dah banyak kad macam tu..Tak tahulah nak apply ke tak..kene balik tanya husband dulu lah..."

"Hmm...husband T*** ada membership hotel mana? Boleh bagitau..Hotel kita ni ada..bla bla..bla..kelebihan..bla bla.." . Aku dah get bored dah taim tu..

"Ok camni..saya balik..tanya husband dulu..camner..camner pon.ok?" Then , barulah stop kat situ..

Pada masa tu opismate aku dah bantai gelak dah depan aku.....heheheh..best apa berlakon...skrip lajuuu jerr...yang best nya camner leh terkeluar skrip "kene tanya husband dulu lah camner ..camner..". Aku mana ada husband ..ahhaha..coming soon adalah...tapi bila tu ek..

Best rupanya berlakon ni yer...

No comments: