Friday, March 12, 2004

Apa yg aku nampak kat pasar ikan tadi

Kat pasar boleh jumpa banyak jenis ikan. Ikan yg aku tak pernah nampak pon ada. Paling best aku terserempak dengan jaws. Heheh..Baik jer dia kali ni...senyap jerk!..Dia tengah dok berehat2 kat atas meja tu...Sihat jer dia...Dia tunggu giliran untuk dibeli. Orang makan jerung..huhuhu...Biasa jerung makan org kan...macam2 ler....

Aku gi beli ayam. Tajam nya pisau potong ayam tu ek. Kalau kene tangan tu camna yer..putus la...pastu aku nampak udang..besar....aku jumpa gak dengan pemotong-pemotong daging...Siap bawak kapak..parang yg aku rasa mmg tajam gila laa....Fuhh..Seriau gak lalu sebelah diaorg..kot2 la ada yg tetiba terbuang tebiat..ishhh...

Utk dapatkan terung 2 bijik kecik jer..seikat kacang panjang dalam 10 batang betul ke penjodoh bilangan ni utk kacang? , aku kene bayar RM2.50. hmmm...mahal la adik tu jual kat aku..Lenkali aku tak gi dah kat tmpt ko jual...Akak cari tempat lain...ayat nak balas dendam..heheh..rasa jahat plak aku..he hee.

To all my friends yg coret kat flooble aku..maaf bebanyak..banyak kali dah try post msg..tapi tak kuar..hangin gak..tadi jer dapat post satu msg...anyway, TQ for jot down and visit my blog nih...

No comments: