Monday, March 15, 2004

Susah sangat kah?

Untuk menuturkan perkataan "MINTAK TOLONG", kita kene keluarkan duit ke? kene guna kad utang tu ke? kene sembah2 org ke? Dalam hidup aku, aku paling tak suka andai seseorg mintak tolong tapi meminta kita melakukan utk nya dlm ayat yg berbentuk arahan..atau dlm bahser mat saleh nya bagi command...apa....ko ingat ko komander tentera ke...?? kadang2 berasap jugak aku bila perkara tu berlaku taim waktu hormon aku tak brape stabil...ati rasa nak marah jer kat org tu..mau jer aku nak cakap..."Hapa...ingat kita ni hamba ke ??Kuli ko pon tak..tau tak.."..

Tapi ayat tu hanya dlm hati jantung aku aja..Tak terucap mulut aku nak cakap seteruk itu...Aku tak mahu psl ayat tu aku hilang kawan..hilang sahabat...biarlah ayat tu hanya aku ucap dlm hati aku...makan hati lagi aku ni yer...hhehee...aku takut sok2 aku tak mampu nak simpan..maunya gunung berapi lahar tuh..heheh
Tingat plak kata2 my x-boss aku dulu..."It's nice to be cruel!!" HUhh..berapi berasap aku seminggu kat dia..Sabo jer...

Susah rupanya bila hati memendam rasa...dah la dlm hati ni ada banyakkkkkkk jenis rasa..perasaann..bla bla bla....


Tetiba rasa rindu

Bila rasa rindu..apa yg kita buat?? Aku suka kenangkan balik saat best dgn org yg kita rindu tu...Skrg ada segala jenis makhluk yg boleh contact org yg dirindu itu..samada by SMS..guna HP..video conference..webcam..surat...pos laju..bla bla..banyak sgt medium penghubung tu...cuma pilih......

Q : Bila ku rindu..aku tersebut namamu (Siti Fairuz kata dlm lagu dia..)
Bila aku pulak yg rindu?? No answer for this Q..

...aku rindu nak balik sekolah balik..takyah pikir perasaan2 nih...belajar jer..sampai masuk U...sampai dpt ijazah...aku lebih bahagia bila result aku pon bahagia...rindu .....rindu...la la laa laaaaa





No comments: