Wednesday, March 10, 2004

SEmalam..

Pagi2 buta, aku dah bersiap sedia utk memulakan perjalanan aku ke Kuala Terengganu. Bertolak seawal pukul 730 pagi bersama adik aku yang kerja kat Kuantan dan HUDA.

Sesampai nya kat HKT tu, aku tercangak2 la cari halatuju...Buta destinasi la..heheh...Tanya org tu..tanya org ni..pusing situ..pusing sini..at last sampai la jugak..tu pon naik lenguh kaki aku n HUDA...HUDA pon membebel2 jugak la cakap jauh betol nak sampai..naik penat kaki dia..Opss..pandai plak membebel anak sedara aku ni..hmm..not bad...

Kitaorg org yg ke5. Ingat ke jap jer..2 jam tunggu baru sampai turn ...Erkkk..Aku cukup2 bosan...Tu tak masuk HUDA nya bosan..sampai naik malu aku...Hehehe..Dia nyanyi lagu ABC aku rasa satu tempat lobi tu dengar..Dia ketuk almost semua pintu2 yg ada kat situ..tu tak masuk lagi bab dia membebel2 sensorng pastu suh aku jawab itu ini..tanya macam2 ..hadui...
Layan jerla...Dia dok ketuk2 pintu..aku cakap "kalau nurse tu kuar pastu tanya Che Da sapa ketuk..Che Da tunjuk Huda yang buat..Che Da tak mo campur". Aku siap cakap nurse yg sedang berjln ke arah kita tu tgh bawak jarum nak suntik Huda pasal dia suh Huda dok diam. Berkesan la 5 min aku rasa..Pastu dia buat hal lagi...

On da way balik, dlm WHG cuma aku n Huda. Adik aku naik TZM dia yg baru beli. Huda x ada geng nak bertekak. Aku ni yg jadi mangsa. Air coklat tumpah dia tuduh aku yg salah pasal bawak kete laju. Padahal dia yg x tutup botol tu kemas2. Gelagat dia dlm keadaan mengantuk..Mencabar kesabaran aku..Masa aku tgh drive agak laju...dia boleh suh tutup ekon, suh bukak botol air la, suh bukak bekas makanan la, suh tutup botol. etc....Sabo betol aku..Sabo.Sib baik dia anak sedara aku yg aku sayangggg sangat. Layan jerla...

Aku sampai umah kul 6.30 ptg. Letih and penat yarabbi. Malam tu aku tido kul 8 .00 lebih. Memang tido mati la aku kata. Tak sedar apa pon. HP aku bunyi pon aku tak sedar...Anak sedara HUSNA tu x der plak melalak-lalak mcm malam sebelomnya ..dia nangis2 dari kul 11 mlm till 430 pagi.. Sian plak kat mak aku..Satu umah takleh tido..Mak n along aku lagi lahh...Cian kat anak2 aku sedara aku ni. Che Da sayang korang tau tak...cayangggg...

Hari ni

Terasa banyak kerja..Even ni semua kerja org yg aku tolong amik alih sket2. Hmmm..masih sempat taip apa2 yg aku rasa sempat nak tulih kat blog aku ni.

No comments: