Tuesday, March 16, 2004

Nakal zaman sekolah

Kebelakangan ni aku sering je tingat psl zaman aku sekolah. Aku paling suka taim aku sekolah menengah psl masa tu aku berada dlm zaman cabaran yg paling jitu..rasa aku la.... Nak kata aku budak baikkkkkk sangat tak jugak...Jahat?? Ohohoo..aku tak jahat...nakal sikit2 jer..itu pun aku ikut peel dormmates yg seramai 62 org..heheh..masa form 4 n form 5. Kitaorg duduk rumah panjang...Penghuni rumah panjang akan dipanggil berdasarkan nama dorm yg didiami. mcm aku, aku jadi Kenangarians psl aku dok kat Dorm Kenanga.

Pesen aku ni, aku x suka studi dlm kelas prep tu. Lagi baik studi atas katil..heheh...Aku boleh tido bila aku nak..baca bila aku nak..suka ati aku..masalahnya kat sana semua student kene gi kelas prep setiap hari..eeiii..tensen tul...Masa form 4, aku still ikut rules psl aku kasi can kat senior main kejar2 dgn warden...he hee..Aku kene lah pegi prep walaupon pada aku, banyak masa yg aku habiskan dgn tido kat kelas prep. Takleh studi oooo..kalu ramai org..serabut otak aku...

Naik ajer form 5, aku gila kuasa sket...Junior kene hormat senior beb. memasing junior tunduk jer kalu lalu depan kitaorg..har har....besttt...Kene senyum...tapi aku tak paksa org nak senyum..cuma maybe diaorg mcm aku masa form 4 la kot..nerd2 gitu..ishh..

Seingat aku lah kan..masa form 5, aku cuma pegi kelas prep 2 kali...selebihnya aku studi kat bilik aku. warden plak rajin betoi buat rondaan setiap malam...aku ada 4 org kawan yg macam aku..malas nak gi prep kat luar...setiap hari antara kitaorg kene lah berlakon jadi pesakit 1 org, teman pesakit 1 org, lagi 2 pi nyorok kat dlm locker ke wat ever lah..asal warden x nampak..heheheh

Dorm aku tu plak ala2 berhaunted gitu..ada senior kata penah nampak 3 beranak hantu lilin tgh tawaf kat lodge dorm aku tu masa kitaorg cuti semester..FUhhhh...bergegar jap lutut aku masa dpt tahu tu dari member aku...ada ke patut dia citer taim kitaorg tgh nyorok...nak mampus...kot yer pon..tunggu la esok2 ke...sabo jer...

Ada sekali aku 4 org main kejar2 dgn warden..ingatkan warden dah balik umah dia..sekali dia tawaf dorm aku..pusing lagi sekali..ishh..punya lah dengki kat kita..kita bukannya nak buat apa..studi kat bilik kita jer...dia terus suh bukak pintu yg berkuci dan sound dgn suara yg lantang " Saya tahu kamu ada kat dalam..saya kira 3, kamu x keluar..satu dorm kamu ni saya denda...even dia pegi prep ". Ewah wahh..ugut kita tuh..aku x nak susahkan kawan2 aku plak...so..aku lari ikut pintu belakng dgn lagi 3 org kawan aku..heheheh...warden pon dah setat warming up..aku tambahkan gear ..heheh..aku x nak kantoi...rekod aku bersih tau...org cop budak baik lagi..hehhehe..

taim aku sekolah menengah, undang2 merotan still berkuatkuasa...aku x terkecuali kene...jugak tak terkecuali pernah berdiri atas kerusi...ada geng...best..jadi lebih tinggi dari org lain..hehheh...Satu period tu....Adeh!...

No comments: