Sunday, March 21, 2004

AdIk AkU

This post is for my adik at Egypt :

Assalamualaikum wbt

Semoga berada dalam suasana sihat diberkati Allah selalu. Semua famili dirumah sihat sejahtera termasuk si budak kecik "HUSNA". Tadi semua famili kita pegi mengundi. Man pon dah beransur ke KL. Esok sekolah sudah bermula. Lengkap 1 minggu dia dekat rumah. Jaga anak sedara kot..agak aku lah. ;). Rasa seronok bersama semua orang kat umah kampung..tak termasuk nkau ..takper bulan seploh ni aku gi amik kat aiport..aku kasi can nko drive...drive kete tolak..hahhaha.

Macamana study? Ok tak? Be a smart boy...Study biar lepak..result gempaq gitu. Musim apa skrg kat sana? Kat sini panas hujan lebih kurang. Biasa aja. pasal gambar Husna, gambar Faizal, and motor your twin tu..I'll try my best lah..tengoklah try curi camera sapa2 ..nak snap gambar..spesel untuk nko kat sana...

Ohoho..semalam mak bagitau, masa nko tepon umah ...macam biasa ada gema suara bila kita cakap...HUDA asyik tanya.."Suara budak mana sorang lagi cakap dengan AyahTeh dlm tepon?" . Padahal tu suara dia sendiri..pantulan bunyi..dia punyalah konpius..Budak tu makin nakal tau tak..and plus makin kuat melaram..haduii..ada ke dia suh aku kasi dia ..aku nya eye shadow.."CheDa! bila CheDa taknak menda kaler2 mata tu, kasi kat Huda yer.." Huda nak satu la. Tu tak masuk lagi dia nak pakai lipstik..minyak wangi...lipgloss aku..erk..."Kalau Huda pakai lipstik ni, Huda tumbuh misai kat atas bibir, pasal Huda budak kecik ..tak boleh pakai menda ni lagi.."...Heheh..jahat tak aku...Pagi tadi masa Man nak bersiap2 ke KL, dia boleh request "AyahNgah! Lenkali balik KL beli Huda satu komputer macam AyahNgah tu yer..". Ahahha...Aku cakap "Rabakla poket AyahNgah nak beli laptop tu dik oi..."..

Budak HUSNA pon makin "sihattt". Mana taknya ..celik mata jer..susu..susu..susu..Suara dia boleh tahan la bila dia "menyanyi" malam-malam...Semua orang tak boleh tido bila dia "menyanyi"..merdu sangat kot..heheh..

Oklah dik. Ingat...belajar rajin-rajin...Ingat Allah,ingat famili..ingat tujuan ke sana...Ingat akakkkk ni..heheh..

All the best..we miss u so much...

Wsalam..

;)
~Akak nko yang keles gitu..~

--- Pagi tadi aku siap mimpi nko balik nak ngundi..phewww...pasal semalam ayah cakap nama nko ada utk mengundi..Ko rindu aku tak?Mesti rindu kat aku la tu..siap masuk mimpi..hehhe---

No comments: