Sunday, April 04, 2004

Kat Umah

Hari Jumaat aku balik kampung, tak sabar2 rasanya nak peluk cium anak aku sedara aku si HUSNA. wahh..sudah besar budak itu..dah pandai main mata rupa2 nya...jeling2 aku..heheh..kuat "menyanyi" malam2 hari..Punyala ralit main dengan dia sampai aku terlupa si kakak HUDA..erkk..mak aku cakap.."hamboi..hamboi..dah ada yg baru..yg lama lupa yer.."..heheh..sori HUDA..Che Da terkelupaan japs..eheheh..Alahhh..dia takder pon kat umah masa aku balik kampung..Dia balik umah TokWan dia kat Kerteh dgn abah dia..

Balik aja dari umah TokWan dia, sibuk dia cari aku..peluk aku...(kan ke best kalu anak aku buat camtu..ahahhaha)...banyak sgt dia celoteh..citer itu..citer ini kat aku...adeh!!..kadang-kadang penat jugak..sampai ada masanya aku buat2 derk jer apa dia cakap..tak larat nak sampuk dik oii...Cakap dia macam org tua2...bila bercakap siap ada ekspresi mata lagi tu..adehhh....macam2 la...

Malam tu dia beria2 ajak aku tolong ajarkan dia buat keja sekolah dia..Ahhaaa..mmg la tolong..tolong dia siapkan kerja dia..Sapa yg kene buat??? Mak sedara niii jugak..Kesian jugak..aku tolong sket2 jer..kang yang pandai nya akuuu jugak..anak sedara aku..tak pandai2..susah tu..Sudahnya aku tutup buku dia..bcos dia dah mengantuk sangat..Letih bermain dgn sepupu dia kat umah TokWan dia agaknya..Org tepon nak cakap dgn dia pon, dia dah tak mau cakap dah..Padahal..biasanya kalu tepon bunyi ajer..dia adalah org yg pertama angkat tepon..sian dia...

HUDA terjatuh masa berlari dgn Che Su sampai melecet bahu..kitaorg cakap "HUDA dah ada pangkat..sarjen kot.."heheh..sian anak sedara aku...Dia ngadu "CheDa ...Huda luka kat sini..kat situ..kat bibir...banyak luka...tapi tak sakit". Dia ni lebih berani berbanding adik aku dan tak takut makan ubat..Tak macam mak sedara dia..ehehhehe...ubat adalah bende terakhir aku akan cari..bila aku sakit..Byk dadah tuuu...ayat cover beb!!hehehe..

No comments: