Tuesday, February 10, 2004

Semalam

Aku hantar adik aku ke sekolah baru dia. Plan asal mak, aku, adik and adik aku kat kuantan yang nak pegi. Tapi last2, ayah aku kata rasa cam nak jalan2 jer..heheh..macam aku gak ek ayah aku...tak ikut plan asal..hahhah..Ramainya umat manusia kat sekolah tu. rimas..rimas...serabut mata...tapi aku suka tengok satu baby tu, dia baru bertatih jalan rasanya...jalan ke sana-ke mari..Ralit la aku tengok budak kecik tu...Cute!!Ada ayah dia kot dok pegang tangan dia tapi dia tak suka orang pegang tgn dia..Fuuhh cam best jerrr !!Haha

Ada gak adegan kelakar kat situ, bebudak senior , aku rasa wakil persatuan depa la kot, jual something goreng2, maybe grg pisang/keropok..aku x pasti...dah la kat tgh panas tu, pakai talileher...aku terasa nak gelak tang2 tu..tapi cover la beb...kot ya pon dik oi...longgarkan la tie tu...tak fanass ke...akak pon berpeluh2, ko siap bertie kat tgh panas tu and menggoreng plak...nak skema pon tengok tempat ler dikk oii!!

Adik aku ni tak penah dok jauh dari famili, even lelaki pon, dia mmg jenis homely type..suka dok umah..kiranya 1st taim dok hostel la ni..ada ker dia nak sumbat seme baldi n selipar dlm locker dia tu!!Aku cakap.."oii...kalu yer pon nak suh brg selamat tak yah la nak sumbat segala reta ko dalam locker...!!" Heheh...pastu aku sound lagi "Jangan plak tgglkan brg2 mandi kat bilik air mcm ko wat kat umah!! "..aku tolong kemas apa patut, kemas cadar, bla bla...yerlah sambil2 aku bagi dia hints yg perlu dibuat masa minggu orientasi ni..ahad depan baru abis minggu suai kenal dia...
kene hormat senior masa minggu suaikenal, kalu tak jd cam roomate aku masa aku form 4, kene tabik spring, kene cium pokok..hehhehe...tu tak termasuk kene paksasenyum kat senior..Huhhh

Jeng jeng jeng

Dah kali ke2 dah aku jumpa geng jurnel kat luar, dulu aku jumpa nile siap dia lepak umah aku. Semalam aku jumpa zhoulsz plak.. Hmmm..borak2 macam dah kenal lama...hehee...aku siap mintak stiker GJ kat kete dia..hahahhaah...Ajak2Mintak2 ayam jer tu...dia kata Mie pon ada nak buatkan yang baru...Aku nak gak satu stiker tu..aku nak gak!! Borak2 ..sempat gak korek rahsia!!Hehehe..tak plak blacken budak zhoulsz tu..aku tanya dia "Mana lipstik itam??" Har har....
Zhoulsz...maaf ler..umah kita bersepah...tak plan pon akan jumpa ptg tu..nak ajak gi minum pon dah ptg sgt..n zhoulsz pon still kenyang..katanyer laa..[kot dia tipu pon, aku tak tahu la..hehhe]

Ok...aku stop jap..kang aku sambung balik..uishh..ide ni..byk benor...rilekk..rilekkk...akak ada hal sket..



No comments: