Sunday, February 08, 2004

CINTA

Ada orang kata chenta itu buta.. Yeke? Pada aku chenta tak buta, tapi chenta tu membutakan org2 yang berchenta tu...Nak gelak plak aku rasa...heheh

Kalu korang tak caya...letme show u contoh..
1- Masa tak bercinta, tak suka makan megi...bila cinta..kene belajar suka makan megi psl duit byk abis kat couple..kihkih...[masa aku bljr dulu..ada gakla member penah buat lawak ni..]
2- Dulu tak suka gi kelas/kerja awal...bila bercinta...leh jadi manusia terawal sampai...tunggu awek la...check email kot ada emel sesat dari dia..hehehe...
3- etc..korang list la sendiri..tapi mmg common la bila taim berchenta tu..kadang2 ada benda jadi terbalik...

Korang perasan tak..masa tak cinta..takleh la tido lambat..taim bercinta..tak tido takper..asyik jer gantung kat pokok tepon lelama..panas tinga pon tak kisah...abis bateri leh cas balik..hahahha...macam-macam lerr...

Remaja!!

Remaja skrang..uihhh..kemain...tak apa2 lagi dah pegang tangan, ko tau tak..dosa tuh!!Kalu aku gi kat sopping komplek kan, ada yang pakai tudung, n pakai skirt/seluar sekerat betis..mak aih..nak kata kurang kain, berlambak2...baju plak yg ala2 nampak..tak nampak..nampak..tak nampak...erkk...baju yg gunting ikut suka tu pon dah banyak benor rasanya...teransparent tuuuu...ihh...tak faham aku...


jangan ikut jiwa muda masa bercinta,
sekolah tak lepas lagi sibuk nak berlaki berbini...
antara mak ayah dan pakwe/makwe yang kekononnya sejati..
pilih la yang lebih mengenali diri ..

Antara mak ayah dengan pakwe/makwe..
sapa yg ko kenal lebih lama?
Setakat LOve i love u tu...mak ayah dah lama kata
pakwe/makwe ko tu baru cakap kat ko bila??

bila bercinta berpada-pada
jangan serah kepercayaan semua
andai dia tersalah bicara
jiwa ko tak hancur badan pon taklah merana


Kang aku taip lagi..nak solat jap...sapa suh ada banyak2 ide..hehehhehehe




No comments: