Wednesday, February 25, 2004

Bila WHG pancit

Alkisah petang semalam, sesampainya aku di umah sewa aku, aku park kete bwh garaj then rush2 la nak masuk umah [psl aku tak solat Asar lagi...dah kul 530 pm lebih]. Tetiba je..aikkk..awat tayar kete aku ni semacam jer..tayar depan belah kiri...isk iskkk...pancit lak ko ni..cemaner ni..cemaner..kalut jap aku. Oh ya..aku mula2 kene gi solat dulu..

Ok..siap solat, aku call opismate aku and mintak tolong. Bukan apa, aku takut aku salah buka skru kang..relai lak satu2 bodi kete aku..heheheh..Aku pon kuarkan tayar spare WHG..fuhh..baru lagi...hehhe...then kuarkan makhluk2 utk bukak tayar...tetiba sampai opismate aku..dia cakap apa yg kene buat..then aku tolong la mana yg patut...
Yang jadi masalah, mekanik dulu dah ketatkan skru tayar tu giler ketat seketat-ketatnya. Sampai tak bergerak sket pon skru tu even manusia yg seberat 80kg naik..[[Bukan aku yer...opismate aku tu].

Takleh jadi, aku call sorg lagi opismate aku..kali ni pompuan..nak tanya no tepon mekanik yg terdekat...sudahnya dia datang gak umah aku..TQ Ma..hehhe..Kuat sungguh ko ek!..hehhe Dia buleh bukak skru tayar tu..aku dgn opismate yg mula2 datang tu wonder.."hmmm..Ma ni pakai ilmu ke..??" hehehhe..ampun Ma...hehee

Siap tukar tayar n nak simpan tayar yg pancit tu, cemaner ntah, aku terhantuk kat bonet WHG, mak aihhh..boleh tahan sakit dia...dahi aku bertanda la..sib baik cium kat dahi atas..kat anak rambut tu..kalu kene kat tgh2 dahi??? erkkk...hehehe..

Setel semua, aku ke dapur..lapo la pulak...Semua makanan abissss..ishhh..nak tak nak, aku kene masakk...hmmm...hantam sajer la labu..asal leh makan..last2 siap gak la nasi berlaukkan sambal bilis...heheheh

Anyhow, aku amat2 berTQ kat opismate2 aku tu...lenkali aku kene bljr jadi mekanik plak...aku mintak jauh la incident camtu terjadi kat aku taim aku kat highway ke..mana2 lah..nauzubillah...


Hati ayam aku

Bila hati rasa perit
bila hati rasa sakit
bila hati macam dicarik-carik
bila hati rasa tersepit
bila hati rasa terseksa
bila hati rasa gulana
bila hati rasa derita
bila hati rasa "sabar jerrr"

hati aku sakittttttt hari niiiiiii

Andai sudah tercatit
Andai sudah tersurat
Andai sudah takdir
Aku terima kasih segalanya

Aku dah mulakan calendar Hijriah baru ..akukah yg tercepat atau aku kah yg ditinggalkan

Apa jua yang berlaku, don't let me the last to know.....lagu Britney ni best gak tau...



No comments: