Thursday, February 12, 2004

Kalau la aku jadi.....

Seorang yang berharta, aku akan buat satu kompeni communication yang aku rasa market yg semakin bagus nowadays. Yerlah cuba korang peratikan, seme org pakai HP. HP radio polifonik la..nokia yg ntah apa2 jenis dah skrg ni..yang aku tahu nokia aku jer..3315 tu ler..aku nak setup company tu, then aku offer gaji best2 sket..aku jd boss la..hehhe..pastu aku leh dapat diskaun..benefit jd boss kan...kan...pastu bill aku pon tak tinggi ler..aku leh call sapa2 jer..adik aku kat Mesir ke, kawan2 aku kat mana jua...hahah...Kalaulah yang Kalau tu leh jadi kenyataan...sapa nak join partnership dgn aku??


Tahap Lama takuk lama

Aku sukakan suasana kerja yang happy mcm sekarang tapi aku perlukan cabaran kerja dalam bidang aku lebih lagi. Aku dah lama idamkan kerja kat company besar, kerja yang lebih pada bidang aku, and yg boleh bagi aku lebih ...benefit etc...cukuplah aku ditakuk ni ..Aku bukan tak hargai kerja sekarang ni, cuma aku mengharapkan sesuatu yang boleh merubah corak life aku, kalu tak byk, sikit pon boleh la...lagi pon aku try utk berubah....tahun ini..apa yang berubah??heheh..tunggu laporan seterusnya dalam Buletin Utama malam ni..hehehehhe


Huda..buah hati aku

Budak sorang ni sgt manja dgn aku. Tambah2 kalu aku kata nak gi jalan2...Makin la nak suh aku dekat dia jer...Makan tido minum ..semua nak dgn aku..hehhe...Lagi best kalu aku kata "kalu nak ikut c** D*, Huda gi buat itu..ini...bla bla.."..hahahha...dia sanggup buat apa jer...and aku pon mmg akan ajak dia mana aje aku gi...mmmmuahhh..sayang anak sedara aku ni...

Minggu lepas, masa solat magrib, ayah aku jadi imam. Dia solat dgn adik bongsu aku..jadi makmum la..ayah aku pon baca lah surah Wal-Asr tu, alih2 dengar suara Huda tu..."Demi masa, sesungguhnya manusia dalam kerugian", huhuhuu...Huda..oh Huda...bikin gempak...kita gelak sakan...

Dulu pernah gak, ayah aku solat Asar, dia dah bagi salam, masa tu ayah aku bermakmumkan mak aku, n budak Huda tu ada sekali, budak Huda tu dia pergi jawab salam akhir ayah aku tu...dah la kuat jer suara dia...aduii....aku dengar, aku gelak tang2 tu laa...

Even dia nakal sket, tapi dia ni pickup tinggi, sekali jer kita cakap, pastu dia ingat sampai bila2. Kalau baju yang kita basuh tu, kita tak tahu basuh baju sapa masa nak lipat...tanya jer dia...sure heboh dia boleh jawab..tepat gitu!!!
Ada sekali, masa dia sekolah umur 4 tahun, dia exam dpt no 4. Aku tanya "Kenapa amik no 4 dik?" Dia jawab"pasal no 1, 2 dan 3 dah ada org amik, Huda amik jer no 4 tu..". erkkk...terkene dalam diam aku..

No comments: