Tuesday, April 13, 2004

Patutla

Pagi tadi aku pulang ke kampung dan pulang ke pejabat dlm masa 3 jam. Aku bernasib baik baik kerana ada pesaing di jalan raya yang memaksa aku memecut 130km sejam..Heheh Best jugak rupanya bersaing secara "sihat" di laluan awam nih.... So,cepat la aku sampai...Alhamdulillah aku sampai umah dan balik ke opis dengan selamatt...

Selesai segala kerja aku yang patut aku setelkan kat kampung, aku drive ke opis..jugak pada pecutan yg lebih kurang dengan pecutan masa aku balik tadi...kalu mak aku tahu nih..mampus aku kene syaarahan free tujuh lapan sesi..heheh

Sesampainya aku kat jalan baru tu, barulah aku tahu..."oooooooooo..patutla panas semacam jer negara belah sini patlima menjak nih", ada kebakaran hutan..kawasan yg terbakar agak luas..semalam ada accident tujuh lapan kete pasal jalan kabur dan kelam dengan asap.

Tadi masa balik kampung jalan tu ditutup..ramai pak polisi dgn jpj kat situ. Kaki aku pon rasa cam nak krem ..dekat 45 min tadi dok bersesak-sesak dgn kete, lori, etc...aku dah setat rasa boring..pasang lagu..layan lagu...bukak sket cermin kete..kang ada plak aku sesak napeh dlm kete kang..since masih pagi..aku malas nak on ekon tuh..kot ada yg perati gelagat aku tgh bosan tadi tak tau la pulak aku...lantak la..aku punya suka la...malunya aku...kalau ada yg nampak kepala aku dok ikut lengguk lagu.....erkk

Ok..get back to patutla panas....Hutan tu agak aku dah 4 hari terbakar..sejak dari aku hantar adik aku lagi....waduh..waduh..kot cenggitu ya...patutla langit kelam...rasa panasss jek malam2...rupa2nya ada kebakaran hutan..and aku rasa sampai skrg pon still lagi terbakau...mmg jadi black forest la...heheheh

HUSNA dah pandai senyum kat aku..yeyeyye..seronoknya..tak sabau nak snap gambo nak kasi kat nko dik....sajer nak bagi jelesss..kehkehkehhh

No comments: