Thursday, April 29, 2004

Musim

Setiap hari akan terpasang 2 kipas kat bilik aku. Satu kipas siling..satu kipas stand fan..Suhu amat panas...malam2 pun panas...tido tak payah selimut....Rasa2 aku..dah 2 bulan lebih suhu agak tinggi kat kawasan aku duduk nih....Malam tadi..tiba2 aku terkejut dari tido..lebih kurang pukul 3 pagi..opss..amacam bunyi hujan..wah....dah lama tak hujan..rasa sejuk sangat..off stand fan...tido jadi makin best..heheheh..

Musim cuti pun akan bermula minggu depan..cuti sekolah dan ada banyak majlis kahwin...errkk..aku bakal menahan telinga lagi mendengar pertanyaan2 yang aku tak tau nak jawab..huhuhuhu...Kene bersiap sedia dengan skrip nih.... Sabtu ni aku akan menghantar pakcik sepupu aku ke umah isterinya di Kuala Terengganu. Pastu aku akan menghabiskan cuti aku kat kampung sampai hari Selasa. Rabu aku akan mula bekerja. Hmmm..apa aku nak buat masa cuti ek...Jadi babysitter kot..2 org heroin along aku...jadi chef sambilan maybe..jadi photographer sambilan..jadi driver utk ayah aku..jadi ....banyak2 lagi jadi yg boleh jadi, yg aku tak tahu lagi...


Musim sibuk agaknya buat aku this week. Sampai takder masa nak apdet blog..Nak YM pon, tak sempat..sekali sekala jer..Itu pun masa member aku tak pakai pc aku..iskk..iskkk..PC dia problem...banyak pulak Pc problem lately..Semalam..aku operate pc dia..tengok2 rupanya IDE cable dari Floopy x connect ke motherboard...cessss!! patutlah x leh detect A:\ drive. Aku sambung..erkk..rupa2nya cable yg aku pasang terbalik..huhuhuhu...penat tau tak..penat..angkat pc..nak cabut casing pon aku termengah2..siap mintak tolong org tolong cabut casing pc tuh..heheheheh...

Musim geng2 blogger pakai YM baru..Aku pon x terkecuali donload YM Beta version tu...pastu donload lah plak emoticon....hehhe..best gak..tapi x sempat nak explore lagi..bz ...

anyway..esok aku dah setat bercuti...mungkin aku akan merindui dirimu blog aku ni...heheh...SELAMAT BERCUTI dan kepada sesiapa yang memandu..pandulah dengan cermat dan hati2 .....ingatlah orang yang tersayang!! Kerana dalam diam ada yang meyayangimu....eceehhh..hehehhe



No comments: