Monday, April 05, 2004

Hatiku lega

Aku memendam rasa utk pat lima hari ni..until this afternoon baru rasa release jer..Org yg aku sayang kene dimasukkan ke wad atas sebab2 kesihatan. semalam masuk wad. Pagi tadi masuk bilik treatment..Two hours after that org tu call aku bagitau dia ok jer..alhamdulillah..ok..aku tak boleh elaborate byk2 psl org tu atas sebab2 yg telah dipersetujui bersama. BTW, org tu bukanlah insan berlainan cas yer..satu cas jugak dgn aku..hehhehe..syyyyyyyyyy...Yang pasti..hati aku dah tak risau lagi...alhamdulillahhhhhhhh..


And bcos of that matter, pagi tadi aku cuba menyibukkan diri aku yg sibuk jugak lah hari ni..pura2 bz..n kurang bercakap...hati gusar beb...and aku jadi emo plak tadi..it's ok..sib baik takder plak opismate aku buat lawak kureng dgn aku..biasalah..org tgh emo ni..cepat melenting..aku so far leh ctrl lagi..ok lah ..cuma didih sket kat dalam..taim aku risau..serabut..ada plak yg tanya itu ini..tanya soklan yg lelebih kurang...kot aku menjawab kang..senyap sampai sudah..hahhaha..so..aku kunci kan mulut aku..supaya mulut aku tak terbabas cakap keluar dari landasan ..keh kehhh..yg tu citer tadi..citer skrg adalah..aku dah back to normal..

Buku Citer

Semalam aku sambung baca buku citer yg aku pinjam kat kawan aku. Sedihnya citer tu sampai boleh buat empangan air mata aku pecah..tak la bederai ..cuma kene lap2 ayaq mata gitu...dialog yg paling best setakat aku baca :
"Semua ini takdir, kalau dah tersurat, kita tak boleh nak mengelak. Ini adalah ujian untuk kita dan mesti ada hikmah atas apa yang berlaku".

Physically that lady tu lawa, kaya (bukan takat kaya jer..tapi kaya gila2 punya kaya), sopan santun, lemah lembut..all those +ve attitude..dan yg aku paling moskel..dia tak pakai tudung, quite seksi..peluk2 gak dgn pakwe dia..tapi solat sunat n tahajud dia tak plak tinggal ...camna tu ek..setau aku kalau kita jaga solat..solat akan jaga kita dari melakukan perkara2 yang tak elok..tapi yg tu...hmm...ntahla...aku akan sambung baca buku tu lagi malam ni..harap2nya aku tak emo lagi bila baca buku tuh...

Kenapa bila aku serabut jer, aku akan makan banyak..eeiiii...susah tul la aku nak faham diri aku nih!!!

No comments: