Wednesday, April 21, 2004

Hantu

Pagi tadi opismate aku heboh bercerita pasal hantu yang menggoyangkan tiang bendera di sebuah sekolah di daerah Kemaman ni. Tempat tu macam jadi satu kawasan pesta bila masing2 berkumpul di sana untuk melihat sendiri kebenaran citer tersebut. Dari apa yang diceritakan kepada opismate aku, saksi telah melihat sendiri tiang tersebut seolah2 dibengkokkan dan bergotang-goyang...bila berada dalam keadaan biasa, tiang bendera tersebut macam tiang bendera yang biasa...tegak jer..tanpa bengkok.

Malam tadi pon masih ada yang pergi ke sana untuk melihat sendiri keadaan tiang tersebut. Walaubagaimana pun, ada kalanya tiang tersebut tidak bergoyang...entahlah..mungkin terasa dirinya jadi bahan tontonan..dia malu..agak aku ler...Yang pasti..aku tak mahu menjadi saksi kebenaran citer tersebut kerana aku tak mahu melihat mende2 macam tu..biarlah benar macam mana sekali pun..aku takut makhluk tu ikut sekali balik umah...buatnya "dia" balik sekali ...apa aku nak buat??
ishh..nauzubillah....citer hantu pon aku takut....ini kan pulak hantu dalam dunia realiti...erkk!!

Dengar2 citer..hantu tu dari org yang mati eksiden...tak berani plak aku nak citer lebih2...seriauu...

No comments: