Tuesday, April 06, 2004

Wishing Stairs

Malam tadi, aku dan housemates aku lepak-lepak depan pc bcos nak tengok movie tu.. Dah 3 hari cd tu lepak kat umah aku. Kitaorg ingat nak tgh movie tu taim waktu siang..tapi minggu ni dan maybe minggu depan, aku akan bz..so kitaorg tak prefer tgk movie antu tuh waktu malam. Memandangkan malam tadi ada sikit waktu free, so, memasing dgn bantal sorang satu dan duduk dekat2..heheh..movie tak setat lagi..takut jer yg lebih..hahhahah...

CD 1 quite boring and ada sket2 scene yg buat kitaorg almost menjerit histeria.....memasing bukan bukak mata luas2..tapi pakat2 intai monitor pc dari celah jari..dari belakang tangan..aku plak intai dari celahan kain bantal yg jarang2 tuh..eheheh...Tgk gaya masing2..aku gelak..kuat2...Citer tu scene dia byk waktu mlm..keadaan suram.tgk kaler background pon rasa semacam...Takut punya pasal tapi still nak tgk jugak...Kitaorg..mula2 slowkan suara..pastu still rasa ngeri..so..kitaorg mute kan pulak suara movie tu..ahakss...kawan aku cakap, "Apa jadahnya tgk movie bisu nih?"...Aku tak kira..Nak tgk tapi takut..hah..jadilah cam tadi...tgk movie bisu..

Dah bisu..rasa takut lagi..skrin monitor tu besar sangat..ishh..takleh jadi..kang ada yg tak tido malam plak nih..so, kecikkan saiz skrin tu..jadik satu perempat jer dari full skrin..heheheh...Pastu aku suggest.."Apa kata kita on radio plak...tak la rasa ngeri bila tgk movie dlm keadaan bisu nih.."..cesstttt.....hahahah.....
Tetiba terkeluar scene budak pompuan tu tergolek..darah bercecer..banyak..erkk...semua jerit..and semua tutup mata...aku tak terkecuali..pastu pakat2 tanya..dah abis belom scene tu...(Mana nak tahu..semua pakat tutup mata...adehhh).

Masuk CD 2, aku rasa kalu aku teruskan gaktgk movie tu..aku tak akan dapat tido..aku nak peluk sapa kalu aku takut??..hehhehehe.. Kalau depan pc tu leh gak dok himpit2 sama sendiri..kat bilik aku?? Mati katak aku...Sib baik..kat bilik aku ada banyakkkk bantal peluk aku.. ;). Tetiba..jeng jeng jeng..ada kawan call..fuhh..slamat aku dari tgk CD2.. abis end call, aku ingat nak gi jenguk2 apa h/mate aku buat..kot la sambung balik tgk movie tu..rupa2nya diaorg dah bukak CD Hindustan..la haiiiii...tak buleh tgk gak ek..sama cam aku...heheeh

Moral of the stori : Jangan tgk citer seram kalu rasa diri penakut....kalu nak tgk jugak..buatla mcm aku buat...Mute kan sound...kecikkan skrin...lagi rasa tak takut kalu on radio masa mute movie tu..hehehehhe


Ni cover cd tu


No comments: