Sunday, July 04, 2004

Sana-sini

Balik kampung hari Khamis petang. Hati rasa girang dan senang. 2 minggu tak balik, terasa lama sangat tak tengok muka mak, muka ayah, anak2 sedara aku..RINDU...

Malam tu hantar adik aku yang ke Gemas, N9. Sementara tunggu result Poli, dia berhasrat utk mencari duit poket. Jauh jugak tu. Mak aku call aku, call adik aku kat Gebeng, bagitahu pasal hajat adik aku tu..Hmmm..pada firasat aku, mak aku tak berapa senang hati nak benarkan adik aku ke sana. Tapi apakan daya...biarlah dia mencuba nasib dulu buat dua tiga minggu dulu. Abang aku pesan, kalau suasana tak berapa ok, balik kampung ...Aku pesan,"Kalau rasa kerja tak OK, esok amik tiket balik kampung terus..!!"...thee..heheee

Sebenarnya bukan mak aku jer rasa camtu, aku pon. Tapi aku mesti belajar percayakan kemampuan adik aku. Insya allah semua selamat. Aku rasa best betul balik kampung kali nih! Jeng..jeng..jeng...berita gembira banyak...Abang balik pagi Sabtu tu, kul 5.00 pagi terpacak depan pintu umah dah..heheheh...Dalam ujan lagi...baru kejap tadi aku hantar abang ke stesen bas utk balik ke KL.

Ohya! Syukran sangat aku sbb tadi gaji dah masuk. Esok aku selamat beratur ler..nak bayar itu, ini, itu ini..bla bla bla...

Current mood --> happy !!