Tuesday, July 27, 2004

Citer malam tadi

Seingat2 aku la, payah nak tengok aku setia menonton mana2 cerita kat TV sampai tamat cerita secara solo (baca : sorang diri) setakat nih.  Tapi mlm tadi aku betul2 happy dan enjoy menonton cerita "Running Out Of Time 2" & "Lembu Kenduri".  Satu cerita kat TV1 dan satu kat TV3.  Dua2 cerita aku suka tapi aku hanya buleh tengok satu jer cerita at one time..Sebab kat umah aku ada satu TV jer..So, selang seli tukar channel.  So selang seli gak la aku faham cerita2 tuh..

Cerita Lembu Kenduri tu guna loghat N9.  Memang best...plus lawak komedi pelakon2nya.  Nampak cam real jer..  Hero hensem, pelakon best...lawak sempoi semulajadi dan memang berbaloi aku bersengkang mata sampai kul 12.00 seko2 mlm tadi.  happy ending..mcm biasa..

Cerita Running Out Of Time 2 pon tak kurang hebat.  Ekin Chang, hensem betul ler dia nih!  Very professional thief..Kalau wujud pencuri mcm dia dlm dunia nyata, aku rasa payah la tugas pak2 polis nih!  Heheee..Proffesional fight!  Takder tumbuk2..tapi..hmm camner aku nak citer ek??

Dua2 budak umah aku dah tido masa aku menonton cerita2 tu.   Memula tu aku ajak tengok sekali ler..tapi memasing mata dah kuyu jer..Yerlah..taim depa tengok Siti kat 3DCT tu, aku masih dlm bilik air..hehehe..mandi!  taim aku nak mula tgk TV, depa dah mengantuk giler!  Suh tengok hero hensem pon payah depa nih! Huh!!

Mula2 tengok citer "Lembu Korban"tu, aku control lagi gelak aku..Berjiran dengan famili katakan..jaga hati jiran ler .Makcik sebelah ada anak hensem beb..lama2 dah tader ctrl dah..muehehhehee..Gelak sakit perut jugakler tgk citer2 tu, walaupon aku gelak seko2 diri jer..  Sib baik makcik umah sebelah tak sound aku gelakek..hahahaa..Tapi memang lucu ler..ishh..sapa tengok gak citer semalam ?? Susah nak share lawak citer ni kalau tak tengok...kene tengok dan baru boleh gelak..pasal apa??? Pasal aku tak reti nak cerita detail2 nih!

To adik aku kat sinun!  Datuk sebelah ayah ader kat spital.  Kat wad. Tapi jgn bimbang..Semuanya under ctrl!  hepi belated bday dik!!  balik kampung kang, aku penuhi hasrat ko tu..small matter jer tuh!  Studi betul2 n buatlah yg terbaik utk diri sendiri..Kalu ko sempat balik in Dec ni, buleh ler kita gi jalan2 ke n9..nak ikut???? haaahhaa..balik cepat skett....

 

No comments: