Tuesday, December 30, 2003

test..test...wat exercise jari sket pagi-pagi ni....nak citer sket lah...petang semalam kete tak jadi mandi lagi...aku fening terlampau..sampai takleh bangun..aku balik terus mandi..solat then baring....sampai maghrib...aku tak tahan sangat, aku telan sebijik paracetamol/panadol, then rest....isyak baru aku ok....awat yer? takkan la sbb 3 keping daging aku makan tengah hari tu buat aku jadi cenggitu..ish ishh...

kat NST today ada cakap, penggunaan SMS dan internet effect penulisan budak2 yang amik PMR. subjek English...
Kalau pikir2, betul jugak kot..kalau selalu jer SMS or chat...penggunaan short form...nak elakkan taip panjang2..eg. "what is your name" dah jadi "wats ur name" , itu lom lagi masuk perkataan yang panjang-panjang....ish ish...

aku nak wat kije jap..kalau aku tak bz kang aku coret2 lagi....petang ni ada meeting..ishhh..ada yang kene bambu tak agaknya????ari ni aku masuk opis 5 min awal pasal aku takut bos datang awal dari aku, macam selalu-selalu...hahhahahah...kene azam datang awal la tahun depan..itu pun kalau aku masih di sini.........


No comments: