Saturday, December 27, 2003

27 December 2003
Aku kerja separuh hari hari ni..sesajer mencoret-coret kat sini...Aku pasti sangat yang bila aku taip2 kat sini, aku rasa best jerr..aku tahu, apa yang aku tulis kat sini akan dibaca oleh sesapa yang nak baca tapi..rasa ..ntahler..takleh nak di di "describe"kan..alah...macam best tu jer lah...macam bestttt..hehhehe

aku mencuba tambah chatterbox..utk sapa? hehhe..utk aku jer kot..pasal hanya aku ajer yang baca ..heheeh...tukar date setting...hmm..aku nak try tukar layout plak pasnih...nak wat lawa2 sket..walaupun aku tahu..aku ni tak kreatif... ;)

25 December 2003

cuti krismas..aku balik kampung...sajer...pasal seme budak2 umah aku balik..taknaklah aku stay sensorang kat umah tu...bukan takut..tak berani jer..hehehhe

hati aku berdebar-debar kalau aku ingatkan 2 januari nih..hmm..kalau aku dapat KPLI..maknanya hidup aku akan 100% berubah..kene belajar balik..then ada praktikal ngajar budak2..and yg penting sekali mesti hidup aku dan IT [blog aku lerr..] tinggal sejarah lah...

kalau tak dapat, hmmm..aku mesti pikir plan B plak..aku nak cari kerja yang setimpal drngan aku..aku tak kata apa yg aku dapat sekarang tak setimpal..cuma...aku mahu kan ilmu IT aku berkembang..i admit that i prefer IT more than teaching ppl..but..hmm..aku kene pikir future aku..ntahlah..kalau aku coret kan sini pon, bukan nya 100% terluah pun..tapi aku janji insya allah aku akan coret jugak pasal tu nanti..bila? wallahualam...bila aku betul-betul free kot..

No comments: