Wednesday, December 31, 2003

hari ini...sbb pc aku takder kan....so, aku angkut pc bos aku dari tingkat 3 ke floor aku...turun naik tangga 2x..fuhh..bergegar skru lutut aku..penat beb..bawak reta2 PC bos aku..aku dah tak larat nak naik untuk kali ke3, so aku suh bos aku naik sendiri amik monitor dia...aku suh BOSS aku tu!!!..heheh..sapa boss????!!! ;)..

mmm..tader pc sendiri buat aku tercari-cari pc yang free utk coret kat sini...so, aku lepakla kat pc member aku yg skrg aku rasa dia tgh tido kot..heheh..rest hour...

Semalam aku kata aku nak pi antar pusat basuh kete kan...tahu tak..semalam adalah hari yang ke3 aku gi sana. Memang dia taknak duit kot...Awal betul tutup..kul 630 ptg dah tutup...Takper2..aku pon dah ilang mood nak suh org basuh..Last2 aku sinsing lengan baju kurung aku, ikat tudung, aku basuh sendiri kete aku lagi senang. Dalam pukul 650 ptg baru siap semua, dengan aku pon ter"basuh" sekali..Lencun baju aku..

Tengah syok2 basuh kete, aku buka paip air, tak sedar air mengalir masuk area pagar umah jiran aku..Erkkk...Kot ada plak yg kene sound kang, baik aku "beredar" dulu. Aku tutup air paip and cakap dlm suara yg agak kuat gak la kot..."Mintak maaflah makcik..Tak sedor air ngalir" ..hehee

Esok tahun baru...uishhh..setahun lagi naik umur masing2 ek....Apa yang aku dah buat selama tahun 2003? Hmmm...kene list down nih!! Apa aku dah buat, apa aku dah dapat, apa aku nak dapat, apa aku harapkan ...bla bla bla...New Year means new diary...So, catat...jangan tak catat...

Aku nak tulis jugak walaupun aku rasa takyah la tulis..heheheh..Aku beli jam baru. Tak mahal, but just nice and I like it. After 3 months aku idup tanpa jam tangan, setat last 2 days, aku pakai jam baru..Har har harr....

Okeylah, kepada semua aku nak ucapkan Selamat Tahun Baru, semoga apa yang berlaku tahun lepas dapat diambik ikhtibar, teruskan mana yang baik, , tinggalkan mana yang perlu. Semoga ibadah kita, amalan kita akan menjadi lebih baik dari sebelum nyer...

Lagi 2 hari utk tahu status temuduga KPLI..http://www.emoe.gov.my

::Doakan yang terbaik untuk aku::

No comments: