Sunday, December 28, 2003

Hari ini...aku rasa banyak menda aku kena buat. Tunggu insurans yang abang aku pos dan pastu nak gi JPJ. Sambung roadtax plak..Then kalau ada masa lagi nak gi Kedai Telekom, nak bayar bil tepon. Pastu nak siapkan layout report kat opis aku. Lusa ada meeting ngan semua staff. Buatnya tak sempat, mampus aku. Tadi bos pun dah tanya sket-sket. Aku ok jer..Pastu boss aku siap cakap pulak aku nyer skop kerja utk tahun depan...[dia taktau la aku ada mintak jadi cikgu..]..Mak aihh...besau plak skop tugasan aku. Kena buat analisis la ..itu ini..bla bla...erk....

Bulan Jan depan ada my opismate yang akan menyambung pelajaran. Amik profesional cert katanya. Entahla..aku suka jugak kalau aku pun boleh sambung..tapi...aku ada banyak mender nak kena buat dulu sebelum aku sambung study..Masalahnya kalau dah tua-tua nanti, nak ke aku sambung belajar lagi..Otak pun dah berkarat dah gamaknya..Setat la reject ilmu yang nak masuk..Hahahahha

Lately, aku jadi rajin plak nak tulis kat sini..Yerlah coret-coret..100% dari hati aku sendiri....aku tak pandai nak tulis yang bombastik..cukuplah aku yang puas hati..kalau nak puaskan hati semua orang memang la takkan dapat...

Semalam aku tengok jugak citer Pasrah..aku cukup2 suka bila time Erra sebut "jangan mengharap sesuatu yang tak pasti". Sedih sungguh dia masa tu. Aku pun turut sedih..bukan pasal Erra tapi pasal ayat yang dia sebut tu. Pastu kan..aku tengok citer hindustan..aku ingat sampai pukul 12 jer..aik..rupa2nya pukul 1235 dah siap lagi..Adusss..buatnya tak terbangun esok pagi, tak ke mampus aku..Aku kerja hari Ahad. Kat sini Ahad memang dah kerja. sudahnya aku tutup tv and main agak2 jer la ending dia..Eh! Korang tahu apa ending dia?

No comments: