Thursday, September 02, 2004

Strive for Excellence

Bila jer aku nakkan sesuatu yang pasti aku kene usaha betul-betul. Mak dgn ayah aku cakap, aku ni payah kalau nak dapatkan sesuatu..Betul ke tak..hmm..kene flashback balik lah..

Dari kecik sampai besar, seingat aku, aku takkan dapat apa yg aku nak. Cuma aku akan dapat yg sipi2 jer.. Huh! Cemaner tu..Yang paling aku taknak..yang tuuu lah yang aku dapat..tu kalau ikut sejarah hidop aku la kan...So, kali ni..aku taklah rasa konpiden badak dapat apa yang aku nak. Cuma aku kene berusaha lebih sikit la kot.. Dapat ke tak? Yang tu aku serahkan pada Yang Menentukan..Aku hanya berusaha...

Doakan aku yer! Aku tengah cari kerja nih!!

2 comments:

Anonymous said...

Enjoyed a lot! film editing classes

Anonymous said...

Enjoyed a lot! »