Sunday, September 19, 2004

Jalan ronda2 hari cuti

Hari Jumaat aku ke Kuantan, ke PSDC, ke Megamall.

Kat PSDC, aku jumpa roomate aku si Angah, [*wink..*wink] dan Kak Iza [salam jumpa kak..lenkali kita jumpa lagi..]. Tq kak Iza for GT. Terkekek2 baca GT tu..Kreatif2 semuanya. Tak sedar dah abis baca.. Aik..patut tambah muka surat kots!.. He hee..

Bersama Angah , [merasa gakla aku naik Maria Angah..ahaks!], jumpa K Pnut..Seronok dapat jumpa. Lagi seronok dapat "besi2" tu.. ;) ..Sori kak..saya lupa apa nama sebenar besi2 tu..
Besi tu kan kak...saya promote kat budak2 umah saya, kat mak ayah, adik beradik..suruh diaorang bukak tanpa guna "kekerasan" .. Maklumlah saya ni dah terror sikit dari diaorg bab bukak "besi" tu... sampai kat opis, abis bebudak opis saya promote kan besi2 tuh..seronok tengok gaya memasing yg berusaha bersungguh2 nak bukak besi tu..ayat saya guna masa kasi diaorang besi tu ,"Jangan gunakan kekerasan". Ayat tu diulang banyak2 kali supaya takder yg bermain kotor [baca: menipu] semasa menyelesaikan masalah [baca : merungkaikan besi dari gelungan].

[Iklan sekejap]

Kita hendaklah menjauhkan diri kita dari asap rokok supaya hidup kita lebih cemerlang. Sepatutnya perokok tegar sedar betapa bahayer nya asap tu kepada paru2 kucing perokok dan orang2 sekitar perokok. Oleh itu, tahun depan saya cadangkan kepada Yang Arif supaya naikkan lagi harga rokok sebanyak 55%. Amacam? harap Yang Arif tak makan "rasuah" KFC lagik..hehehee

Ini bukan aku kata tau...Fakta dari doktor...