Tuesday, September 28, 2004

.......



Macam biasa, kalu aku pegi kenduri kawin, aku hanya sempat amik gambar pelamin jer. Pengantin dah cau...he he hee...
Masa ni, aku temankan mak aku dan kawan dia ke umah pengantin. Kenduri kawin kat Paka. Lepas balik kenduri, aku pecut ke Dungun plak..dengan mak aku jugak..he hee..Sesekali "merayau-rayau" bersama mak, best jugak! Bukan selalu dapat peluang. Banyak jugaklah topik2 yang di'bincangkan' ....tak terkecuali topik yang memanaskan telinga aku bila dengar. Panas beb! Asyik tak leh escape..kene jer kat batang idong aku!..Kuang kuang kuang....

Balikdari Dungun, adik aku mintak aku jadi instruktor ajar dia bawak kete. WHG gak la kene lanyak. Mueheeheee..Takper, balik dari mengajo, aku "ajor"adik aku basuh tayar2 kete yg dia lanyak masuk lumpur tuh!....

Masa ujian memandu tu, tunjukkan yang kita mematuhi segala peraturan yang ada. Lepas ujian...terpulanglah...Ikut kemahuan masing-masing...Kalau nak cepat..pecutla sikit..Cepat ke mana tu..terpulang..Kalau nak cepat ke rumah...Janganlah sampai macam tak cukup meter ko pecut..kalau tak..kang ko cepat ke spital pulak..Lagi cepat ko drive..silap2 haribulan, ko cepat sampai ke kubur..He he heee hee...

Apa-apa pon, ikutla peraturan jalan raya...Say "TAKNAK" to merokok! Yayyyy!!

;)

Malam Ahad

Tertunggu2 ketibaan e1 & kawan dia. Masa dia SMS, dia still kat Besut. Mak aih..Maunya 5 jam lagi tu. Plan asal nak belanjer kopok jadik belanjer nasik jer.. Pukul 1030 mlm, jumpa gak akhirnya Tuan Maikel & maikel..[e1 yg cakap ni tau..hihii]. Peramah betul e1 ni...Padanla radio kete tu byk tader siaran, asyik dapat siaran dari e1.fm jer rupa2nya...Kan Zai kan...he heee

Anyway, selamat datang lagi ke Pantai Timur...tak sempat memenuhi hajat kawan yg nak makan kopok lekor. Lenkali yer!..Insya allah....

No comments: