Monday, May 24, 2004

Semalam

Mak call aku ,"Ader surat cinta dari polis nih".
"Erk..surat pasal apa tu mak?".
"Pasal bawak laju melebihi had".
"Kene berapa samannya?"
"Seratus setengah..Kalu kasik kat mak lagi lah bagus ..daripada kasi kat polis tuh..Lenkali bawaklah laju lagi!!"

Cestt..Tak guno polis tu..Betul2 lak saman aku..tapi memang salah aku bawak melebihi had laju..Alah..setakat had laju 70..tapi aku bawak 110 jer..Bukannya ada budak2 sekolah masa tu..Tak pueh ati gak ni..




5 comments:

gothnerd said...

hola akak.. saje nak menjadi perasmi komen box anda.. :) jumpa lagik nnt.. :)

gothnerd said...

uhuhuuhuh.. kalo ade 3 saman.. dan tak bayar sampai skang camne ek kak? uhuhuu

Anonymous said...

What a great site »

Anonymous said...

Where did you find it? Interesting read video editing programs

Anonymous said...

Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. »