Sunday, October 10, 2004

It's all about life..

Jumaat...boring....Sabtu...boring....

Itulah penangan bila ada cuti tapi tak gunakan cuti utk balik kampung...

Hari Jumaat, datang opis, siapkan kerja then balik umah untuk lunch. Hari ni giliran aku jadi bos..balik kerja makan..! Petang pergi ronda2 cari kasut yg dah lama aku idam tu..Arghh...kasut model tu takder dah..Kat kuantan, kasut model tu ada tapi saiz kaki aku lak tader...... malam cuci WHG yang dah agak lama tak "mandi". He hee...

Sabtu, turn aku jadi "surirumah"...bangun pagi2, masak sarapan dan tengahari..cuci itu ini, kemas rumah, bla bla..Hari ni jugak aku jadi 'hamba' TV. Dari pagi sampai petang aku ngadap dia. Aku lonely kat rumah. Semua cerita aku belasah..Dari cerita kartun, cerita hindustan, berita, program kanak2 sedunia..[sedih sgt aku tgk program ni..aku siap meleleh air mata...syukur aku dilahirkan cukup sifat...Subhanallah..kenapa hidup kita selalu alpa dengan kemewahan dan nikmat hidup keduniaan?]

Minggu ni aku balik kampung...Boring pasti tak sempat bertandang...Konpem! Sibuk dgn aktiviti rumah dan dikelilingi famili...anak2....[anak kakak aku laa..]