Tuesday, June 01, 2004

Pada 22 Mei 2004

10 tahun reunion MRMSKT batch 9394 (aku tak pergi..cuma boleh tengok gambar2 yang aku dapat dari kawan2 yang pergi..)

ex-classmate aku...wah wah wahh...Ain, Sabri, Shidi dan Wan..Aku masih mengenali mereka....ahaks...

Gambar "khinzir" ni aku snap kat kedai jual toys n cenderahati..heran aku..ader gak yg suka main toy macam ni ek!!Besar gak menda alah ni..sepemeluk gak lerr..


Belanjer bday aku....gambar sebelum makan..


Selepas makan ..hehhe..kosong jer kan..ahakss!!


Ni game yang aku suka tengok masa kat Famili Day tuh...


Sepak bola guna kaki itik..yang org pakai utk menyelam tu...bayangkan ler itik sepak bola cemaner...tunggang langgang bola tu ke sana ke mari..


adik aku dan huda masa kat depan menda alah tu...si huda sibuk nak suh aku main sekali dengan dia mende tuh..ader ker! Kang bocor mende tu kang naya jek aku..

lawa kan gambar ni..kat AWANA KIJAL ....aisey..ilang..tgk kat background this page kat atas tu la yerr...

Aku suka sangat coz I am back to normal life..dah tader ting ting tong toinkkk..hehehe

No comments: