Monday, June 14, 2004

Kecoh jerr nombor-nombor nih

KPLI punya pasal, 2 kali aku pegi BSN tadi. Pagi tadi aku pegi kul 10 lebih, dapat nombor 186 dan masa tu nombor yg naik adalah 88. Tgh hari tadi aku pegi lagi sekali, dapat nombor 420 dan masa tu nombor naik adalah 357.

Pagi tadi aku pegi, rasa very lonely. Tadi pegi, dapat 3 geng baru..Siap gelak2 , borak2 ..wargh..warhh..lagi sorg panggey aku adik..'kembang idong' japs. Macam dah lama kenal jer bila jumpa new friend tu.. Aku peramah kot..ahaks..

Kali ni aku nak mintak bidang yg sama cam last year. Diaorg cakap kalau sesapa yg dapat interview tu, bila tak dpt panngilan ke maktab boleh buat rayuan. Aku?? Last year aku malas nak buat rayuan. Bengkek kat interviewer aku yg telah condemn aku sesuka hati dia. marah sesangat rasanya..sampai aku condemn dia balik kat diari aku. kahkah...dia condemn aku depan-depan..Aku condemn dia..dia mana tau!!Cestttt..

Pasnih, isi form dan segala detail boleh rujuk kat sini.

Permohonan Kursus Perguruan Lepas Ijazah (KPLI) Ambilan Januari 2005.

All the best to applicants!

No comments: