Thursday, December 16, 2004

Sana..sini...

Semalam aku bergegas ke kg halaman aku waktu lunch tengahari. Bunyi macam mustahil sebab takut tak sempat masuk opis kul 2 tu. Syukur alhamdulillah, pukul 12.15 tgh hari aku bertolak ke kampung, aku sampai opis balik sebelum pukul 3 petang. Cepat tak? Hehhehe...45 minit drive pegi dan 45 minit drive balik..[itu waktu aku drive time normal..smlm time emergency...mencecet la aku tekan pedal minyak tuh..syyyy...kalu mak aku tahu...soheh la kene ceramah "JPJ"..he hee]. sampai umah aku sempat makan nasik lauk ayam yg ayah sembelih ..ada tempoyak..cili tumbuk taruk dalam tempoyak...ada kobis goreng cina..masih panas lagi..nyumm..nyumm..sedapnya..masa lapar..semua makanan nampak menyelerakan...kalau batu kerikil masak lemak pon nampak best ..hehehheheyerla time tgh "kebulur"..hujan2 nih..sejuk...banyak lemak diperlukan untuk memanaskan badan..tapi aku tak gak slim2..huhuuu

Jawab tagbod jap :

Ady : Beshh ooo..kalu banjir yang tak besar la..leh harung air sungai atas jalan raya..mana nak cari musim2 lain..tak yah cuci umah pon..air naik kat tiang umah jer..tak masuk dlm rumah lagi..cuma kat dapo tu kes sental lumpur la sikit..

Lan : mmg nak mandi air banjir tp yg cetek jer la..saya tak reti berenang..

abc : bacalah bila2 pon..cuma sekadar mencoret jer...apa2 yg dok berlegar dlm fikiran dan dirasakan ingin dicoretkan..maka terhasil lah page nih...

bro po : KT macam pulau? KN [kg nyior] pon samalah jugak bro...jadi pulau antara lautan air sungai yg melimpah ke jalan2 raya..semalam pon masih ada air sungai yg "melintas" jalan..dan air sungai yg tersesat...bertakung kat tanah rendah...

--------------------------------------------------------------------------------

Semalam sempat snap gambar banjir kat umah di kampung...actually bukan aku yg snap..adik2 aku punya kerja..nanti tengok ler kat my fotopages tu..

Ini gambar yang aku snap 2 hari lepas, semasa aku tunggu trafik lite tu count down to zero. Terkocoh-kocoh keluarkan camera dan zapppp...dapatla sekeping..pueh ati den...hajat tercapai..muehehehehheeh...


Cahaya mentari petang menembusi gumpalan awan..nampak sangat menarik perhatian aku...

1 comment:

Anonymous said...

What a great site laserbrite car wax Caught gay