Tuesday, April 29, 2008

April

Bulan ni byk peristiwa dlm idop aku.
4/4 - bday anak aku..
17/4 - bday hubby aku.
30/4 - anniversary aku..this year dah 3 years...alhamdulillah..

For damia..ibu belikan buku, baju etc..seangkatan dgn nya..
ayah sibuk sbb ada shutdown kat tempat kije dia..so ibu balik paka dgn damia and belikan kek coklat sebijik. Ibu goreng mihun, goreng kopok and ajak sepupu2 dia, pak sepupu dia and tok sedara dia datang. Happy dia dapat main dgn nenek and atok dan sepupu sepapat dia. Makan2 and minum and kami balik kemaman petang tu.

For hubby aku adiahkan nokia 5300..alhamdulilah..bolehla bermesej2an gambo dgn abang... ;)

Anniversary ni, aku dah melayari hidup dgn suamiku utk tahun yg ke-3..alhamdulillah...semoga kami kekal bahagia sihat sejahtera dgn anak2 kami hingga akhir hayat kami..amiin..

Hadiahnya? heheheh..tunggu konpem baru aku habaq naaa.. la la laaa laaa...

Damia - dah pandai jeling2, main mata, kenyit mata..baru aku notice, damia ikut mata ayah dia..bulu mata lentik dan panjang..hehehe..yg dia warisi aku, mata dia sepet jugaklerr.. ;)
Dah boleh jalan2, suka sepah2kan barang2 aku, baju yg dah siap disusun, brg2 dia dlm bakul tu, bedak, losen etc...kdg2 macam tongkang pecah pun ada.. Tapi aku bahagia dgn keadaan itu sbb anak aku sihat tak tak pasif jer kan.. {menjerit2 jugak la aku mcm ko wi oi.. }

Tantrum yg aku kdg2 hot jugak la kan..Dia nak berdukung ajer dgn aku..camner nak masak? Akhirnya ayah yg masak...Yay! Ok gak kan...heh heee

Oh ya...last 3 weeks peti ais aku rosak untuk kali ke 2. Rosak ajer..Hubby hangin sangat sbb tukang baiki peti tu cakap brg lambat sampai, tak tukar brg apa2 pun, cuma baiki sementara ajer..Nanti possibility rosak tu ader lagi.. Grrr...Akhirnya abang belikan peti baru...
He heee..Sonot gak..peti lebih besar dan lebih menarik lah...pada aku laa..

Hmm...apa lagi nak apdet ek?
Last week ada org call aku interv for post export executive tp aku x g... naper? Aku citer esok buleh?

adios..

2 comments:

Anonymous said...

dah besau peti tuh byk stok leh simpan tuh...kena bertambah rajin la ke dapur ...jgn ko simpan byk makanan sejuk beku udah lerrr muahaahah

Anonymous said...

eh lupa nak bgtau ko nama second baby alin Afrina Hanis..later2 aku bg ko add gambar2 ....so busy la today

-u know me