Tuesday, August 02, 2005

Toing..toinggg

Belum pernah berpisah
Sentiasa depan mata
Mana-mana pergi mesti bersama
Aku makan dia makan
Aku relaks dia laagi relaks
Aku sibuk kat dapur dia relaks..err kadang-kadang tolong
Aku bekerja dia pun bekerja
Paling lama tak jumpa 8 jam
Sama-sama SMS masa time bekerja..ahaks

Esok, lusa dan minggu seterusnya
Dia tiada depan mata
Tiada disisi aku
Aku makan sorang-sorang
Tak ada orang nak berSMS..Hp tak boleh dibawak ke tempat kerja
Paling lama tak jumpa agaknya dengan dia..err agak aku 2 minggu kot...

Huwaaa
Aku wonder how my life is gonna be for these 2 weeks ...
Boring kah...sepikah...tensenkah...
Rindu agaknya..camna nak bagitahu..kecuali ada panggilan dari dia

Huwaaa
Bila rindu..aku tersebut namamu...
Sob..sob..sob...

**Semoga dia selamat pergi dan selamat kembali ke pangkuan isterinya...